dimecres, 15 de juliol del 2015

Sobre... Plató

No sé perquè la White House —info.whitehouse.gov— m’envia periòdicament comunicats. El d’avui diu:
This morning, the United States became the first country to reach Pluto — and the first country to explore the entire classical solar system.
«Mira que sóc burro: si és Plutó i no Plató!» he exclamat en llegir-ho
«Tens raó —m’ha contestat algú que tenia al costat— però fixa't com anteriorment a burro... "ets", hi ha el "ser", has dit el verb "sóc"»
—El ser, doncs, seria com alguna cosa ardent que el foc mai no consumís?
—«Descalça't. El lloc on ets, és sagrat»
Llavors Déu el cridà de la Bardissa estant: «Moisès, Moisès». Ell respongué: «Aquí em teniu». Déu li digué: «No t'acostis aquí. Descalça't, que el lloc on ets és terra sagrada». I afegí: «Jo sóc el Déu del teu pare, Déu d'Abraham, d'Isaac i de Jacob». Moisès es cobrí la cara, perquè no gosava mirar Déu
Per l'Albert.
Content pel seu «+» a «ha volgut unir en el Crist tot el món, tant el del cel com el de la terra»

1 comentari:

Santi Pau Bertran ha dit...

M’ha escrit l’Albert i em diu:
«Hola, estic llegint... poquet a poquet. Ho faig des del «fil conductor» que tu en dius «Santi» i que suposo que son els «teus» articles. Veig que escrius des de —i sobre— mossèn Rovira fins a això que ens has explicat avui de l’Empar d’Albocàsser.
Llegir-te m'agrada, és fresc, divertit i sincer.
Aniré descobrint aquests nous camins, pensaments i propostes amb goig! Ho faig amb voluntat d'aprendre. Gràcies per compartir-ho. Fins aviat