dissabte, 19 de desembre del 2015

Sobre... Grans expectatives

Ella digué
Ha vingut un home de Déu, que tenia l'aparença d'un àngel. Tot ell imposava respecte. Jo no li he preguntat de part de qui venia, i ell tampoc no m'ha donat el seu nom, però m'ha dit que... Jt 13
Això és molt bonic. És com dir:
A la cambra s’ha encès un llum esplendorós i gloriós que tenia l'aparença d'àngel. Tot ell imposava respecte. Jo no li he preguntat de part de qui venia, i ell tampoc no m'ha donat el seu nom, però m'ha dit que...
I així, com en un conte, tindríem... «un llum que diu coses»
Tot això és una excusa per parlar d’aquest «cos de llum» en el qual ens anem convertint setmana rera setmana en progressió aritmètica des del vint-i-nou del mes passat
Com serà quan s’encengui la quarta espelma?
L’expectativa és molt gran i plena d’aquell silenci del qual parlàvem dijous...