dilluns, 18 de setembre del 2017

Sobre... Tres paraules de la Trinitat

Poseu-vos a la feina 
És en la persona que el Senyor i jo ens descobrim. El Senyor, doncs, és la seva persona.
És en la processó que el Senyor i jo ens percebem. El Senyor, doncs, és la seva processó.
És en la relació que el Senyor i jo ens coneixem. El Senyor, doncs, és la relació que ell i jo mantenim. 
Aquestes tres paraules fan possible l’impossible: que el Senyor sigui coneixedor, però no només com a objecte de coneixement sinó com el més íntim dels amics. 
Els israelites deien: «El Senyor, ¿és o no és amb nosaltres?» Ex 17
Jo restabliré amb tu la meva aliança i sabràs que jo sóc el Senyor.
Ez 16
Jo sóc amb vosaltres dia rere dia fins a la fi del món.
Mt 28 

Poseu-vos a la feina, que jo sóc amb vosaltres. Ho dic jo, el Senyor de l'univers.Ag 2