dissabte, 16 d’abril del 2016

Sobre... Les prometences

Enviat des del meu iPhone
El JM ja menja sol amb el braç que pot moure. Avui ha començat la rehabilitació. L'escàner no detecta inflamació. Cada vegada és més conscient del seu estat delicat. Millorant. Petons. Enviat des del meu iPhone. 
Fins aquí la notícia

«Compliré les meves prometences» vem dir molts de nosaltres quan érem escoltes. El Josep Maria també ho va dir i ara ho acaba de repetir: complirà les seves prometences que li ha tornat a fer a la vida i la vida, com és lògic, no deixarà de complir en ell les seves prometences d'infondre-li la vida que ella és

Per a explicar aquest misteri tan gran que és la vida hi ha un salm que diu:
           Com podria retornar al Senyor tot el bé que m'ha fet?
           Invocant el seu nom, alçaré el calze per celebrar la salvació. 
           Compliré les meves prometences, ho faré davant del poble.
           Al Senyor li doldria la mort dels qui l'estimen
Sí, a la vida li doldria moltíssim la mort dels qui l'estimen

A la foto podem veure un avió amb la ferma decisió de complir les seves prometences d'anar i de tornar

1 comentari:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

Gràcies, Santi. Per si serveix d'alguna cosa, jo he refrescat les meves prometences, que també en tinc :)