diumenge, 21 de gener del 2018

Sobre... Poema[10]

En un mateix temps

«Només ell em podia entretenir tant d’ell mateix»
Quan la Mare de Déu digué «La meva ànima magnifica el Senyor» al mateix temps també deia les manifestacions o les maneres que la seva ànima s'havia manifestat abans. Totes i cadascuna d'elles glatien vivament en el seu interior quan va dir que la seva ànima magnificava el seu senyor. Per això Maria al mateix temps també va dir:
Trepitja victoriosa, ànima meva
Tinc l'ànima plena d'amargor
De nit et desitjo amb tota l'ànima
La meva ànima celebra 
Amb tota l'ànima implantaré
L’ànima hi descansa
Elevo la meva ànima
La meva ànima reposa
La meva ànima s'enamora
La meva ànima està assedegada
La meva ànima té present el teu pacte, amor de la meva ànima
La meva ànima té viu el pensament
La meva ànima salta de goig
La meva ànima complaguda
La tanta bona sort de la meva ànima
La meva ànima activa com un alè
L’ànima venuda
L'ànima afamada
L'ànima afligida. Sento a l'ànima una tristor de mort: quedeu-vos, vetlleu amb mi. Amén