diumenge, 17 de gener del 2016

Sobre... La pressa de la calma

Com el nuvi està content de tenir la núvia

Tindrà marit la meva terra, tindrà calma la meva pressa i Déu estarà content de tenir-me
Puc dir
«En la pressa trobo la calma»
o
«En plena pressa sento una calma profunda»
o
«És la pressa que configura la calma»
o
«Em trobo perseguint-me a mi mateix per arribar a la calma de mi mateix»
o
«La calma és en el cor de la mateixa persecució»
o
«És la pressa que empaita, que persegueix la calma»
o
Beneiu els qui us presegueixen 
L’avantatge de la calma és que sap, que per la seva naturalesa calmada acaba sabent. La pressa no. Per això només la calma, més que dominar, encamina i aconsella la pressa estimant-la com si fos un amic

És per això que tan sols en la calma de la pressa el Senyor em dona un nom nou que els seus mateixos llavis designen. El qui m'ha reconstruït em pren per esposa com un jove esposa una donzella i està content de tenir-me com el nuvi està content de tenir la núvia Is 62